ہمارے ساتھ رابطہ

میڈیا

کریملن نے یورپی یونین کے میڈیا آؤٹ لیٹس پر پابندی لگا دی۔

حصص:

اشاعت

on

روس نے یورپی یونین میں قائم 81 میڈیا آؤٹ لیٹس پر پابندی لگا دی ہے، اور یہ دعویٰ کیا ہے کہ وہ "منظم طریقے سے خصوصی فوجی آپریشن [یوکرین پر روس کے حملے] کی پیش رفت کے بارے میں غلط معلومات پھیلاتے ہیں۔"

روسی وزارت خارجہ نے منگل (25 جون) کو روسی پروپیگنڈا آؤٹ لیٹس پر یورپی یونین کی پابندیوں کے جواب میں اس فیصلے کا اعلان کیا۔

روس کی آن لائن پابندی آسٹریا، جمہوریہ چیک، ایسٹونیا، یونان، فن لینڈ، فرانس، آئرلینڈ، اٹلی، لٹویا، لتھوانیا، مالٹا، نیدرلینڈز، پرتگال، اسپین اور سویڈن میں قومی نشریاتی اداروں اور خبر رساں اداروں تک ہے، لیکن جرمنی یا پولینڈ میں نہیں۔ .

کریملن کی طرف سے یورپ کے کئی معروف اخبارات پر بھی پابندی عائد کی گئی ہے، جن میں ڈنمارک کے برلنگسک، فرانس کے لی مونڈ اینڈ لبریشن، جرمنی کے ایف اے زیڈ، ڈیر اسپیگل، اور ڈائی زیٹ، آئرش ٹائمز، اٹلی میں لا ریپبلیکا، نیدرلینڈز میں این آر سی، اور اسپین میں ایل پیس۔

چار یورپی یونین پر مرکوز میڈیا، ایجنسی یورپ، پولیٹیکو اور برسلز میں EUObserver اور پراگ میں RFE/RL، پابندی میں شامل ہیں۔

ماسکو نے دیگر EU پر مرکوز میڈیا آؤٹ لیٹس کی شناخت نہیں کی، جیسے EU Reporter، Euractiv، یا Euronews۔

روسی حکومت نے ہنگری میں تمام روس نواز میڈیا کو بھی چھوڑ دیا، سوائے ایک آزاد دکان، 444.hu کے۔

وزارت نے اس کارروائی کو روسی میڈیا کے خلاف یورپی یونین کے اقدامات کا "عکس اور متناسب" ردعمل قرار دیا۔

روسی سفارت خانے نے کہا کہ "اگر روسی میڈیا پر سے پابندیاں ہٹا دی جاتی ہیں، تو روسی فریق بھی مذکورہ میڈیا آپریٹرز کے حوالے سے اپنے فیصلے پر نظر ثانی کرے گا۔"

پیر کے روز، یورپی یونین نے چار روسی پروپیگنڈہ چینلز کو بلیک لسٹ کر دیا: وائس آف یورپ، آر آئی اے نووستی، ازویسٹیا، اور روسیسکایا گزیٹا۔

بیلجیئم، چیک، اور پولش انٹیلی جنس کی ایک حالیہ تحقیقات میں، پراگ میں واقع وائس آف یورپ پر الزام لگایا گیا تھا کہ اس نے روس کے لیے کام کرنے کے لیے MEPs کو رشوت دی تھی۔ اس کی ابھی بھی تفتیش جاری ہے۔

اس سے پہلے، EU نے روسی اسٹیشنوں کیتھون، پروی کنال، REN TV، Rossiya 1، Rossiya 24، Spas TV، Sputnik، Russia Today، Tsargrad TV، اور ان کے متعدد ذیلی اداروں کو ممنوع قرار دیا تھا۔

اس نے 100 سے زیادہ روسی افراد کو بھی پروپیگنڈے کو فروغ دینے پر بلیک لسٹ کیا ہے، جن میں RT ایڈیٹر انچیف مارگریٹا سائمونیان اور ٹی وی اینکر ولادیمیر سولوویف شامل ہیں۔

پیرس میں قائم گروپ رپورٹرز ودآؤٹ بارڈرز (RSF) کے مطابق، آزادی صحافت کے معاملے میں روس دنیا میں سب سے نیچے ہے (162 میں سے 180 واں)۔ RSF کی ویب سائٹ بھی روس میں بلاک ہے۔

Věra Jourová، EU اقدار کے کمشنر نے X پر کہا کہ روسی میڈیا پر پابندی ایک غیر ضروری انتقام ہے۔

"روس کی مالی اعانت سے چلنے والے پروپیگنڈے کے ذرائع جو روس کی فوجی حکمت عملی کے حصے کے طور پر غلط معلومات پھیلا رہے ہیں وہ آزاد میڈیا کی طرح نہیں ہیں۔ جمہوریتیں یہ سمجھتی ہیں،" انہوں نے ریمارکس دیے۔

اس مضمون کا اشتراک کریں:

EU رپورٹر مختلف قسم کے بیرونی ذرائع سے مضامین شائع کرتا ہے جو وسیع نقطہ نظر کا اظہار کرتے ہیں۔ ان مضامین میں لی گئی پوزیشنز ضروری نہیں کہ وہ EU Reporter کی ہوں۔

رجحان سازی